Bijele stijene, 10.05.2014.

Spremni i puni volje ekipica (7 članova PD Viškovo) kreće na još jedan novi izazov: Vihoraški put - Bijele stijene. Cjelodnevna prognoza bila je obećavajuća stoga smo i pretpostavili da će nam se uspon na sam vrh isplatiti.

Vožnja autima do popularnog 13 km. I pomalo oko 9 sati start ture preko Ratkova skloništa Vihoraškim putem do vrha. Dan je za nas pun izazova, vrijeme idealno. Kud ćeš bolje! Laganim hodom, oprezno i bez velikog napora savladavamo sve prepreke na putu, ipak se radi o zaštićenom rezervatu i priroda mora ostati netaknuta u što smo se mogli i uvjeriti.

Prvi malo veći odmor imamo u Natašinom dolu nakon kojeg nastavljamo prema svom cilju. Putem smo sreli dvije grupe planinara: iz Drniša i Zagreba.

Nakon skoro šest sati hoda dolazimo pred sam vrh Bijelih stijena i uživamo u pogledu na prstiće koji su zaštitni znak ovog vrha. Na vrh Bijelih stijena idemo preko sajli i klinova, a spuštamo se drugim putem do planinarskog doma. Na vrhu smo uživali u prekrasnim vidicima. Klek se posebno istaknuo svojom impozantnošću i nije bilo moguće da se ne prepozna.

Planinarski dom nije bio službeno otvoren već su se vršile pripreme za otvorenje narednog vikenda tako da smo ipak imali prilike razgledati unutrašnjost, zalijepiti naljepnice, nešto popiti i odmorite se prije silaska. Povratak na početnu točku bio je preko Begove staze kroz Klanac kostura i nakon otprilike dva i pol sata stigli smo do startne pozicije (auto).

Sveukupno hodanje (i odmaranje) od otprilike 10 sati predstavljalo je pravu avanturu i svakako preporuka svima koji nisu bili na ovom vrhu da ga posjete. Bitno je da se naoružaju strpljenjem, kondicijom, fotoaparatom, ....

Kako je Predrag predložio ovaj uspon bi mogli 'utradicionaliti' pa se nadam da će mu vodič Matija (ili netko drugi) to i omogućiti ...

Do nekog susreta u planini budite svi lijepo pozdravljeni.